mormor, mamma, dotter dag <3

idag ska jag, milla och mamma till ystad och shoppa lite. den bästa shoppingen sker med mammas börs ;)
ska bland annat köpa en hoppgunga till milla, tror hon kommer älska de :) kommer mer all säkerhet hitta något annat skojsigt med, de gör man alltid på babyproffsen.

de e konstigt de här med att få barn. nånting händer med en, plötsligt bryr man sig inte om kläder till sig själv utan vill bara köpa till sin lilla/lille.
sen e de ju inte så jätte skoj att shoppa kläder innan kroppen återhämtat sig från graviditeten. jag har 4 kilo kvar nu, har alltså tappat 14 av mina 18 graviditetskilo. behöver få lite spänst på kroppen men ett steg i taget ;)
kom i ett par av mina favvojeans igår i strl 28, tight va de men sjukt glad att kunna använda jeans igen över huvud taget.
fick för ett par veckor sen höra hur "ful, tjock mm " jag var MEN e själv stolt över hur jag "återhämtat" mig, födde trots allt barn för inte mer än 5 månader sen!!!!

imorgon kommer min älskling hem, en dag tidigare än beräknat, underbart.... har saknat honom så!!!!
på fredag ska vi fira sebbe som blir 6 år!!!!! stora killen :)

kram på er!


Kommentarer
Postat av: Petra

du är absolut inte ful ! Jisses, du är ju smal trots att du fött barn =) 4 kg är inte så mkt, det tar du snart igen =)

2010-02-24 @ 10:33:36
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: Simone

du är ju världens snyggaste siss!

2010-02-24 @ 19:08:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Ingela Andersson

Förstår inte vem som kan säga att du är tjock! Den personen är mest avundsjuk! Du har en snygg kropp jag lätt vill ha! :) Jag gick ner mina gravv kilon lika snabbt som dig ungefär... men jag lär aldrig få spännst på min kropp... Något hände efter att Samuel ploppade ut.. och efter alla mamma fikor... :) men det bjuder jag på! :)

2010-02-24 @ 20:08:13
Postat av: Kim

Tjock? Avundsjuka kan man kalla det! Och du är verkligen inte ful.

Kramis:)

2010-02-24 @ 21:48:23
URL: http://kimipsenjonsson.blogg.se/
Postat av: lotta

tack snälla ni :)



trångsynta oförstående får tycka vad dom vill. de viktiga e att JAG e nöjd :)

2010-02-25 @ 08:11:07
Postat av: andes

älskling du är finast i hela världen!!!!!

älskar dig

2010-02-25 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0