I´m back ;)

Tog en liten paus i de här bloggandet, lär väll göra de igen kanske men nu känner jag för att skriva lite igen.
blir nog en tråkig blogg för många men denna bloggen är till för främst mig själv.
jag som alla andra nyblivna mammor är ju helt uppslukad av föräldraskapet, så de e väll mest de de kommer att handla om.

den 26:e  blir vår lilla ängel 5 månader, kan ni tänka er?! kändes som de va igår jag kände hennes sparkar i magen :)





ja tiden springer iväg

match idag, hamnade i mål. föredrar att spela ute men helt ok att stå oxå. fan tjejerna va heta på gröten idag, spelade jätte bra, en eloge till er!!!

nu står de mys och ännu mer mys på schemat <3

kram på er

Kommentarer
Postat av: Simone

Va härligt att du börjat blogga igen=)eloge till dej siss som var väsrat karate kid i mål, svin grym! puss

2010-02-21 @ 10:48:36
URL: http://galenmus.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0