fy fan....

.... vilken natt.

efter lillan somnat igår satt jag här med en kopp te inlandad i min snug rug med älskling i telefonen ( han kör lastbil denna veckan ) och bara mös av tillvaron. då raslade de till i barnvakten, vilket de brukar göra om milla fäktas lite i sömnen. men något sa mig att gå in och kolla henne.... hon fick inte luft!!!!! fy fan jag trodde hjärtat skulle hoppa ur kroppen. hon hade svalt "fel" och fick inte luft till att hosta. jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv.
inatt har de inte blivit mkt sömn, tog in milla till vår säng och har tittat på henne i stort sett hela natten. hon hade antagligen lyckats hosta till men i den stunden kändes de fruktansvärt.
ringde dumt nog och berättade för anders, som blev jätte orolig och ville köra hem.
hur som så va de väldigt mysigt att ha henne i sängen, har faktiskt bara haft de två gånger innan. hon lärde sig sova i egen säng från början och trivdes med de.

nu ligger hon och sussar sött och jag sitter återigen här med min kopp och min snug rug :)

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0