????

många talar för den här 5 minuters metoden vilket innebär att du ska vänta 5 min innnan du går in till ditt barn som skriker.
vi har haft turen att ha en dotter som ytterst sällan skriker MEN när det händer försöker jag följa den här rekomendationen. fast 5 min känns som en evighet när man hör sin lilla ängel ligga där och vara ledsen... vad är rätt och vad är fel?!?!

blir bara mer förvirrad ju mer man läser om detta. för och nackdelar med allt, det förstår jag med, men man vill ju göra det som e bäst för ens barn.

för övrigt har jag nog en av världens mest nöjda unge. hon finner sig i de mesta och är i princip alltid glad, sover hela nätter, äter bra.....peppar peppar ;)

................försökte låta henne va i fem min nu och skriva för att distrahera mig MEN de blev för mkt för mitt nyblivna mammahjärta. gav henne nappen och hon slckna direkt.

önskar att man kunde beskriva i ord den otroliga kärlek man känner för sitt barn, en kärlek jag inte viste fanns. visst älskar man familj, sambo och vänner men detta är kärlek av en helt annan sort. hoppas alla får uppleva den någon gång i livet.



kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0