...

god morgon allesammans

nu sitter anders på flyget till lycksele där han ska möta upp kalle för att köra lastbil.

så milla och jag har kåken för oss själva i 5 dagar ;) men som vanligt kommer jag sakna honom jätte mkt, de e lugnt och skönt första dagen sen sätter saknaden igång.

tycker synd om kalle som ska dela bil med honom, när den ena sover kör den andra och vice verca. anders har ju blivit opererad för sin snarkning. under två dagar kunde han inte prata alls, igår pratade han men de lät som en 90 årig man som rökt hela livet.
men till saken, inann de blir bättre blir de sämre, alltså snarkar han något helt vansinnigt. önskar kalle lycka tall hihi själv ska jag njuta av tystnaden.




när vi e inne på sovvanor kan jag passa på att berätta att jag sover 100 gånger bättre nu när lillan kommit än när jag va gravi.
i slutet av graviditeten sov jag knappt någonting. alla sa åt mig att d va i förberedande syfte tills bebisen skulle komma.
MEN nu har jag haft sjuk tur ocjh vår bebis älskar att sova, så pass mk att hon sover hela natten. vaknar mellan 6.30-7.30 äter för att sen somna om till typ 10.00. 



igårkväll såg vi som alla andra idol. finns de fler än vi som INTE kan hålla sig vaken i pausen till utröstingen. igår skulle vi hjälpa varandra att hålla oss vakna men de slutade med att vi bara skulle vila ögonen en stund.
så här sitter jag idag och vet inte vem som åkte ut.... sällan
sen vaknar man givetvis i slutet och håller på att reta ihjäl sig. inget mer bar på tv och här siiter vi, klarvakna!!! underligt fenomen de där....

nu hör jag min lilla ängel skruva på sig, dax att vakna =)


Kommentarer
Postat av: Carolyne

See me doing Britney

2009-12-02 @ 18:28:09
URL: http://osterikerskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0