blä

idag e en sån dag.... ni vet sånna dagar när man känner sig deppig utan anledning. man vet inte varför, man vet inte vad man ska göra för att få bort de, de bara e där!

gjorde ett försök att bli av med de och tittade lite på resor. tänkte åka i september nån gång. då e ju lillan ett år, innan tycker jag e för tidigt för henne. men hittade i alla fall ett jätte fint hotell, barnvänligt så de skriker om de. en jätte babypool med solskydd =) plus 5 poolar till =)
ser fram emot de men tog tyvärr inte bort deppigheten helt... kan man kanske skylla på vädret?!?!
de tur jag har en så fin familj när man har sånna här dagar...

usch mkt klagande på mig idag. de händer som tur e ganska sällan i alla fall

milla luktar så gott efter badet, får nog oxå ta mig ett bad, kanske de piggar upp.

imorgon e den riktiga lotta tillbaka, see u then =)

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0