söndag

hej hej allesammans!!!

i fredags va jag, mamma, siss och milla i köpenhamn, shoppa lite och gick på tivolis julmarknad, så jäkla fint e de. milla sov i vagnen nästan hela tiden, trötter =)

på kvällen åkte vi till madde på glöggkväll med julklappsspel. men varken jag eller anders va några höjdare på de, blidde inga klappar för oss ;) 

i lördagas blev de massa mys, äntligen!!! på kvällen va de födelsedagskalas hos madde och sen utgång i ystad. min partydebut =) hade skitkul, tack flickor.

men jag mår som jag förtjänar idag så därför blir de ett slashas inlägg.

nu har sebbe kommit så nu e hela familjen samlad, härligt.
anders o sebbe e och bastar, milla sover.... snart ska de andra ljuset tändas och glögg ska intas, mys <3

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0