jaha

hej på er allesammans!!!

har inget vettigt alls att skriva, men gör ett försök ändå.

anders e u iväg denna veckan, fasen vad jag saknar honom. nu fick han ju flyga iväg redan på lördagen så denna veckan har blivit jätte låååång. men imorgon kommer han, min älskling.
undrar så om Milla märker att han e borta, jag får för mig de i alla fall, hon brukar aldrig va gnällig men har varit de denna veckan?!?!?!


igår fikade jag med madde. gick och kollade lite kläder inför lördag. jag skulle inte ha något men hittade en döläcker topp, billig va de oxå ;)

pösig i magen, skönt nu när man inte har kroppen man hade innan...blir kanske de lårhöga stövlarna till ( de används aldrig annars )

ska blir skitskoj på lördag i alla fall, min partydebut!!!!!!

de som oroar mig e saknaden efter milla och hur kroppen reagerar på sprit hmmm


nu kommer snart siss, hon ska mysa med milla. under tiden ska jag passa på att smita in om till stan och sola lite. min albinokropp kan behöva lite färg =)

imorgon ska vi först till danmark och julmarknad sen på kvällen e de glöggkväll hos madde p, trevligt trevligt =)

 

nu knorrar trollungen min.... de finns bara en sak som e vackrare än min sovande ängel.... de e när hon e vaken <3

 

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0