I suck!!!!

de e bara att konstatera, jag suger på detta nu för tiden. men de e just de jag saknar...tid. de e så väldigt mkt nu inför julen. mest skojsiga saker men ändå....

så vad har jg hunnit med?!
jo en tvådagars ullaredstripp, julbak med flicksen och en heeel del mys här hemma.

ullaredstrippen va perfa, så nöjd med mina inköp, så mkt man inte visste man behövde ;)
sov över i en stuga, urmysigt men sakn min lilla loppa

 

 

 

 

sen va de julbak med flickorna och julklappsspelet ;)

 



en mkt trevlig och mysig kväll. en bra tradition =)

när jag kom hem hade anders spelat in oskyldigt dömd och de serverades pepparkakor med mögelost (sjukt gott)
idag har vi promenixat i snön, sen badade barnen och sen va de mys framför brasan. fast sebbe övergav de ganska snabbt för tecknat =)





vår nybadade och nykammade fis <3

bilder från dopet va de med ja...

 



ja de blev mest bilder men så kan de va ;) har tyvärr inte orken att anstränga mig mer...
nassi nossi på er!!!


Kommentarer
Postat av: Simi

en väldigt fin ansträngning att lägga in bilder så klapp för de=)

2009-12-18 @ 10:28:31
Postat av: siw

kommer inte att glöma den dagen för det var så berörande att tårar kom fram i mina ögon hon är en riktig ängel kram på er (tack för kortet blev jätte glad )

2010-01-08 @ 16:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0