........

morn morn!!!

idag e anders hemma, sjukskriven, nån som e förvånad?! hahaha han skadar sig alltid stackaren. igår va pekfingret mellan en sten och slägga, ajajaj. så nu går han här hemma med spjälad finger.
jag skulle på återfträff på sjukhust och såg hans bil vid akuten, tänkte bara, vaaaa faaaaan! nä de e ganska synd om honom, han har mkt otur med skador och dylikt.

 

jag ska snart iväg till frissan, blir nog lite pageaktigt denna gången. varit sugen på de ett tag sen när siss gjorde de blev jag bara mer övertygad. hoppas på de bästa, vill ju va fin på dopet som e på lördag.


sen blir de en tur till ystad, ska hämta ett guldarmband till milla som hon fått av mormor och morfar =)

 

gjorde en sån här stalkerlista på fb och kom fram till att jag har lite för mkt tid som jag inte gör något vettigt med, uppenbarligen sitter jag typ bara på fb. e ju med på ALLAS listor hahaha

igår upplyste jasse mig om en sak som underlättar mitt liv en del. ni vet hissen på simsams sjukhus.... där finns en bakom en STOR en, där man får plats med vagn utan att ängna 10 min bara för att komma in. gött!

kram på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0